Q: Hoe stel ik mijn email in:

Helaas varieert dat per gebruikt programma.

In het kort:

Gebruikersnaam: [uw emailadres]
Webmail: https://webmail.denhornonline.nl/ 
Inkomende mail: plesk1.joed-ict.nl
Pop3 en IMAP zijn beide mogelijk, bij voorkeur met TLS versleuteling.
Eenmalig zal gevraagd worden om een certificaat te accepteren.

Uitgaande mail: plesk1.joed-ict.nl
Poort: 587
Gebruik TLS versleuteling en aanmelding met gebruikersnaam en normaal wachtwoord.

Q: Hoe kan ik mijn email wachtwoord aanpassen?

Door in te loggen op de beheer pagina van Joed-ICT.

 

Q: Ik heb geen internet verbinding, wat nu?

  1. Doet geen enkele pagina het?
  2. Branden de ledjes op uw router/antenne zoals altijd?

Neem contact op met Joed-ICT. Tijdens kantooruren kunnen zij u helpen. Om buiten kantooruren een probleem te melden kunt u ons voicemail systeem bellen op 050 210 3663

Q: De telefoon verbinding doet het niet, wat nu?

  1. Branden de ledjes op uw router/antenne zoals altijd?

Neem contact op met Joed-ICT

Q: De televisie via Digitenne heeft een probleem, wat nu?

KPN heeft een eigen pagina met uitleg: https://www.digitenne.nl/digitenne-vragen/

Komt u er daarmee niet uit, of moet er bijvoorbeeld een nieuwe kaart worden aangevraagd, mail dan met beheer@denhornonline.nl

 

Q: Waar is Digitenne gebleven op de Abonnementen pagina

Door de al jaren twijfelachtige toekomst van Digitenne hebben we besloten dit niet langer te aan te bieden aan nieuwe klanten. Voorlopig veranderd er voor bestaande klanten niets, KPN lijkt het toch weer te verlengen de komende jaren.

Q: Kan ik ook een extra email adres krijgen?

Ja, met een mailtje naar beheer@denhornonline.nl is dat zo geregeld.

Q: Waar kan ik een vraag over de maandelijkse incasso stellen?

Door contact op te nemen met penningmeester@denhornonline.nl

Q: Hoe kan ik hier iets voorstellen of toevoegen aan deze site?

Mail met webmaster@denhornonline.nl

Q: Hoe kan ik opzeggen?

Door contact op te nemen met info@denhornonline.nl